MMO napló, 1. rész

Ma nincs kedvem "komoly" témához, ezért inkább megkezdem MMO-s naplómat. Jelenleg a jól ismert World of Warcraftra van előfizetésem, bár nem ez az "első szerelmem" - hanem az EverQuest 2, de róla majd talán máskor. Most arról, mennyire unom már Elwynn Forrestet és környékét, és hogy jelenlegi főkarakterem merre jár épp...



Szóval Elwynn... aki esetleg nem lenne járatos a világban: Elwynn Forrest az emberek kezdőterülete, a legtöbb küldetés és úgy általában a legnagyobb élet errefelé van a kezdőzónák közül, mert sok elf, törpe, gnóm meg draenei is át szokott jönni ide (de főleg elf), nameg Stormwind, a "főváros" is közel van. Ennek megfelelően én is jártam már párszor erre. Most az adott okot a visszatérésre, hogy haverommal indítottunk itt új karaktert a közös játék kedvéért (ő másik szerveren van, mint én), ő meg ember mage-et akart. Először papot akartam indítani mellé, de aztán a loot-viták elkerülése miatt, nameg a túlélési esélyek javításáért warrior mellett döntöttem. Széép szőke herceg lett. :)

Szóval Elwynn Forrest... Ugyanazok a régi küldetések, ugyanazok a banditák, koboldok, medvék és farkasok... Mellesleg szerintem az egyik legötlettelenebb, legjellegtelenebb zóna ez, telirakva az igazi, klasszikus fantasy-klisékkel.  :roll: Közelében sincs a taurenek sámánisztikus hangvételű, zöldellő pusztáinak, vagy az élőholtak kihalt, misztikus erdeinek, de még a gnómok-törpék fagyos hegyvidéke is izgalmasabb látvány és élmény. Sebaj, legalább hamar túlleszünk ezen, letudjuk majd a kötelező Deadminest is, aztán talán izgalmasabb vidékek jönnek.


A jelenlegi főkarakterem (aki közel sem a legmagasabb szintű karakterem, de vele játszom mostanság legtöbbet) egy troll rogue, aki a harmincas szintjei közepét (36) tapossa. Ő most elég szerencsétlen helyzetben van: Stranglethorn Vale-ben megcsináltam azokat a küldetéseket, amiket tudtam, a nagyobbakhoz meg még nem tudok hozzáfogni, így másik zónát kell keresni... Átruccantam Arathi Highlands-ra, ott meg már kicsik a mobok (bár azért pár küldin csak végigszaladok nyilván). Esetleg ha van valakinek tippje, hova érdemes menni, ne tartsa magában! :)

Egyébként meg: rugók rulez! :) Lopakodás, lecsapás, szóló ellenfelek elleni talán legjobb sebzés, baj esetén meg egy pillanat alatt el tudok tűnni - mindez együtt hihetetlen jó túlélést biztosít, sokkal könnyebb haladni, mint a feral druidámmal volt, pedig az is nagyon könnyen ment. A tömeghatással szemben én nem combatra gyúrtam a fejlődéshez, hanem a tőrös subtlety ágra. Hiába lennék hatékonyabb két karddal vagy valamiféle zúzófegyverrel, az én szemem irritálná az ilyenfajta karakter. Én szeretek jelleget is adni a karakteremnek: a rugó, ez a tolvaj-szerű besurranó bérgyilkos ugyan ne két bunkósbottal harcoljon már, szemből... Különben is, subtlety rugó is kifejezetten jó túlélő: egymás után akár két vanish, ha valami nagyon rosszul sülne el (plusz csatában akár két evasion, keményebb lények, főnökök ellen nem rossz az), meg majd ha kirakom a preparation-t, akkor remélhetőleg villámgyorsan le tudom egyesével szedni a mobokat. Meg hát a legfontosabb, hogy egy tolvaj legyen lopakodó, na. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése