Fotók: Ork sámán 3D-ben

Kivételesen hétvégén is van kedvem blogot frissíteni (ebből azért nem lesz rendszer). Ezt a különleges alkalmat egyúttal felhasználom arra, hogy régóta tervezett fotóblogom első lépéseként bemutassam a PC Guru előfizetéshez kapott World of Warcraft akcióbábut: Rehgar Earthfury-t, az ork sámánt. (Ez is milyen hülye név már - és akkor még a magyar fordításokat szidják.)

A képek kattintásra teljes méretben megtekinthetők, méretük  700-900 kB között mozog.












A farkasbőr és a karom levehető, illetve a karok kismértékben forgathatók, de ennek sok értelmét nem láttam.

Mivel a figura nekem gyakorlatilag semmibe nem került, hisz az újságok ára így is kevesebb, mintha boltban venném havonta, úgy gondolom jó üzlet volt. :)

2 megjegyzés:

  1. Azurus/Bladelord2009. október 22. 17:02

    Nagyon jól néz ki. :D Szerintem ritka a jól kidolgozott figura. Énis már régóta vadászok egy ilyenre csak sehol nem találtam. :S Az mondjuk fura h neke mmégcsak felse ajánlották h adnak ilyet pedig már előfizető vagyok egy pár éve. >.>

    VálaszTörlés
  2. Ezt még tavaly év vége felé kaptam, egyéves előfizetéshez az akkori nagy akció keretén belül. Benne volt az újságban is, de nyilván csak akkor volt érvényes, ha abban az időszakban fizettél elő.

    VálaszTörlés