Tavaszi megújulás - FRISSÍTVE!

Mint nyilván észrevettétek, megújult a blog. Pár új funkció került bele (felső menüsáv, Twitter), illetve lecseréltem a kinézetét is.

A felső menüsáv blogger újítás, és rá is fért. Oda olyan elemek kerültek, amik fixen, bármikor elérhetőek - nyilván. Egyelőre a korábban oldalsávban lévő cikkgyűjteményem és az elérhetőségeim kerültek oda, ha lesz még valami, majd bővítem.

Feliratkoztam a Twitterre is. A fő célja elsősorban olyan linkek (írások, videók, előzetesek, stb.) megosztása lenne, amik egy-egy bejegyzést nem érnek meg, de esetleg mások is hasznosnak, vagy érdekesnek találhatják.  Az is lehet, hogy összekötöm a Raptr-os azonosítómmal, legalább meglátom, hogyan működik. Majd meglátjuk, mennyire lesz értelmes a dolog, legfeljebb megszüntetem, ha nem látom hasznát.

A skinváltás ugyebár nyilvánvaló, ezúttal egy fokkal világosabb változatra tértem át. Remélem elég olvasható lesz így minden fényviszony mellett.

Lentre kipakoltam egy Raptr-os aláírást, bár nem a legszebb ott, de egyelőre marad. Pár funkcióval még lehet bővülni fog az oldal idővel (például látogatottságmérővel), de ezek már csak apróságok lesznek.

Ha kérdés, észrevétel, megjegyzés van, akkor ne tartsátok magatokban!

FRISSÍTÉS!
Az egyszerűség gyönyörködtet? Ehhez a kékeshez mit szóltok? Tudom, nem sötét alapon világos, de szerintem ez olvashatóbb, még fényben is, mint egy feketén szürkés alapú. Alapsablon, tehát remélhetőleg kompatibilitási problémák se lesznek vele, és szerintem korrektül néz ki. Egyelőre. :)

6 megjegyzés:

  1. Hát nem tudom. Nekem személy szerint nem tetszik. Nem igazán mondanám letisztultnak, vagy igényesnek. Bár személyesen nem ismerlek, de írásaid alapján sokkal jobban menne hozzád egy letisztultabb oldal. Aztán a betű és a háttér színe között elég kevés a különbség. Fekete alapon fehér betűk például minden napszakban eléggé olvashatóak. Ha gondolod, brainstormingolok egy kicsit, aztán elmondom én milyesmi dolgot képzelek el, akár össze is dobok valamit "fotósoPPal".

    Üdv, hyk

    VálaszTörlés
  2. Köszi a véleményt, és az ajánlatot. Az oldalt lévő szavazás alapján se tűnik nyerőnek ez a mostani. Mindenesetre egy darabig még marad, addig is elkezdek nézegetni sablonokat. Elvileg elmentettem az előzőt is, nem tart sokáig visszaállítani, de jólesne egy kis változás.

    Programozáshoz nem értek, ezért csak komplett sablonok feltöltése jöhet szóba, annak a testreszabásával is sokáig tart, mire elboldogulok. Szerencsére tengernyi blogger-sablon van a neten, valamelyik közülük majdcsak közel lesz az ideálishoz. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem se igazán jön be ez az új külső, a régi sokkal jobb volt - szerintem :).

    VálaszTörlés
  4. Ezek szerint csak nekem tetszik ez az új dizájn... (bár a jobb szélső rész színösszeállítása egy kicsit sántít, meg a headerben lévő felirat is olyan... fura).

    VálaszTörlés
  5. Szerintem se rossz, csak kissé nehezen átlátható. Mondjuk raptros karaktertenger egy kissé zavaró is szvsz.

    VálaszTörlés
  6. Nekem is tetszik,bár elférne egy-két sárkány a háttérben :)

    VálaszTörlés